Συχνές ερωτήσεις

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Τα βήματα για να πραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική παραγγελία είναι τα εξής:
• Αφού προσθέσετε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε, πατάτε το κουμπί Ολοκλήρωση Παραγγελίας
• Έχετε το δικαίωμα να πραγματοποιήσετε παραγγελία ως επισκέπτης, ή αφού έχετε δημιουργήσει λογαριασμό έχοντας την δυνατότητα να παρακολουθείτε την προετοιμασία και αποστολή της παραγγελίας σας.
• Αν κάνετε παραγγελία ως επισκέπτης, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία αποστολής/χρέωσης, ενώ για τους συνδεδεμένους χρήστες τα στοιχεία αποστολής διατηρούνται από την προηγούμενη παραγγελία τους
• Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
• Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα λάβετε email με την περίληψη της παραγγελίας σας.


ΠΩΣ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει αναγκαστικά να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο "Σχόλια" να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά για να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν που επιθυμείτε. Μπορείτε να συμπληρώσετε προϊόντα στην παραγγελία σας εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της. Η δυνατότητα ένωσης εξαρτάται από το στάδιο επεξεργασίας της παραγγελίας καθώς και του όγκου που πρέπει να εξυπηρετηθεί.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ;

Ναι, πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απολύτως ασφαλή. Στοιχεία πιστωτικής κάρτας δεν αποθηκεύονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στην ενότητα Προστασία προσωπικών δεδομένων και Πολιτική Cookie

ΕΑΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Εάν απουσιάζετε η εταιρεία ταχυμεταφορών θα κάνει δύο ακόμα προσπάθειες παράδοσης τις επόμενες μέρες. Στην περίπτωση που σε καμία από τις τρεις προσπάθειες δεν κατάφερε το εμπόρευμα να παραδοθεί στα χέρια σας τότε επιστρέφει στην εταιρία.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ;

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο newsletter για να ενημερώνεστε για τα νέα, τις τάσεις της μόδας και προσφορές μας. Για την εγγραφή σας στο newsletter παρακαλούμε συμπληρώστε το email σας στο αντίστοιχο πεδίο στο κάτω μέρος της σελίδας.


ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ;

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, καθυστέρηση, απορία, σχόλιο όσον αφορά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να απευθυνθείτε μέσω mail στο info@topantofladiko.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 2831057130.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Για αποστολές στην Ελλάδα, μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά στο 2831057130, ώρες καταστημάτων.
Εξαιρούνται οι αργίες.

ΠΩΣ ΘΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί πριν την αποστολή των προϊόντων, είτε με τηλεφωνική επικοινωνία (2831057130) είτε με email στο info@topantofladiko.gr αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας. 

.